wtorek, 3 maja 2011

wywiad z wieczko6

Wywiad z wieczko6


 jak zaczęłaś robić nagłówki .? jak na to wpadłaś .?
 Od zawsze lubiłam rysować ,a  grafiką zajmowałam się gdzieś od 10 roku życia.
Z czasem , gdy jeszcze bardziej  wkręciłam się w Stardoll i zaczęłam podziwiać prace zagranicznych i polskich stardollowych grafików,postanowiłam też spróbować .

co robisz ,w wolnej chwili gdy nie grasz w stardoll ,i kiedy nie robisz nagłówków.? 
O wolną chwilę ostatnio mi dość trudno. Jeśli taką znajdę to spotykam się z przyjaciółmi, oglądam filmy z mojej listy, słucham muzyki, piszę powieść, rysuję lub tańczę.

co ci się najbardziej podoba na stardoll a czego najbardziej nie lubisz.?
Najbardziej lubię możliwość wyrażenia siebie, prezentowanie swoich pseudodzieł, tworzenie apartamentu i stylizacji. Najbardziej nie lubię coraz wyższych cen i ograniczeń adminów.

gdy byś była adminem , co byś zrobiła.?
Dodałabym korytarze pomiędzy pokojami w apartamencie, funkcje tworzenia biżuterii, zniosłabym ograniczenie w StarDesign, dodałabym funkcje by doll mogły zginać ręce. Rozbudowałabym imprezy, tak by np. pod sklepem lub w kawiarni można było rozmawiać z innymi użytkownikami. Obniżyłabym ceny doładowań do takich jak były kiedyś. Częściej bym wdrażała pomysły użytkowników ;)

jak wymyśliłaś taką nazwę na stardoll .?

To dość długa historia, którą nie chcę zanudzać. W skrócie to jedna z moich ksyw, zainspirowana moim nazwiskiem i serkiem "Bakuś" ;P

jak się stało ze jesteś tak znana na stardoll.?
Za pewne to zasługa moich grafik i szalonych pomysłów. (których mam jeszcze sporo)

jak robisz ciało dollki.?jakiego programu używasz.? To dość skomplikowany proces. Korzystam przede wszystkim z moich "doświadczeń plastycznych". Zaczynam od "szkieletu" czyli zarysu pozy dollki. Potem wypełniam tułowie i kończyny. Tworzę ubranie i włosy. Czasem inspiruję się znanymi markami i zdjęciami.Używam programu Photoshop, a czasem CorelDraw.

komu narpiew zrobiłaś nagłówek.?
Sobie, z czystych nudów ;)

;-) ok dzękuje za wywiad
Również dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz